آموزش سرچ کنسول

ساخت وبلاگ

کلیه موتورهای کاوش و بویژه گوگل برای دوری آموزش سرچ کنسول از جعل و سوءاستفاده برخی از وبمسترها، به صورت زمان‌ای الگوریتم‌های خویش را تغییر‌و تحول میدهند. در‌این‌صورت یک دارای تخصص seo و یا این که متخصص ساخت محتوا برای seo متن در وردپرس سردرگم میشود. به عنوان مثال در قبلی گذاشتن وسعت متعددی از عبارات کلیدی در یک متن سبب ساز بیشتر چشم شدن آن می شد. ولی این واحد سنجش رفته‌رفته کنار نهاده شد. چون بعضی از تارنما‌ها تنها به تکرار لغت ها کلیدی اعتنا داشتند. همین مورد منجر میشد تا از چگونگی محتوا کاسته گردد و متن seo گردیده آیتم پسند یوزرها واقع نشود.

مقصود یوزرها اینترنتی از ورود به وب سایت، تلاوت یک محتوای اثر گذار و مؤثر میباشد. ولی این در حالی میباشد که تکرار لغت ها کلیدی منجر از دست رفتن مضمون‌ می‌گردد. از سوی دیگر وبمستر به جای‌اینکه چگونگی محتوا را مد لحاظ قرار دهد، بیشتر به سئوی آن دقت دارااست.

ولی این ترازو خیر صرفا در حال حاضر کاربردی ندارد، بلکه سبب میشود تا گوگل محتوا را اسپم تلقی نماید. محتواهایی که در آنان لغت ها کلیدی بیش تر از حد تکرار شوند، اسپم تلقی می شوند.

با تغییر‌و تحول سریع الگوریتم‌های گوگل بخش اعظمی از وبمسترها و کارشناسان بهینه سازی در پی راهی برای کشف کردن و شناسایی الگوریتم‌های گوگل می باشند. در‌این در میان پلاگین بهینه سازی در وردپرس توانسته میباشد تا حدودی به آن ها یاری دهد. اکنون با دو پلاگین برای سئوی متن در تارنما روبه‌رو هستیم که عبارتند از: All in One سئو Pack و Yoast بهینه سازی premium.

پلاگین seo برای وردپرس

پلاگین‌های All in One بهینه سازی Pack و Yoast بهینه سازی premium به رئیس وبسایت، متخصص ساخت و ساز محتوا و یا این که دارای تخصص بهینه سازی امداد می‌نمایند تا جدیدترین معیارهای جايگاه‌بندی محتوا در گوگل را شناسایی نمایند. اما دقت داشته باشید که‌این افزونه‌ها صرفا برای وبسایت وردپرس کاربرد دارا‌هستند. از سوی دیگر بایستی صرفا یکی آنان مصرف شود و نصب هم‌زمان از هر دو پلاگین ممکن وجود ندارد.

یکی امکان‌هایی که‌این دو پلاگین در مشت مدیران وب سایت قرار می دهند، معرفی نکات اصلی در زمینه ی محتواست. در واقع پیش از اینکه محتوا منتشر گردد، آغاز به وسیله این پلاگین seo وردپرس نظارت می شود. آنگاه مدیریت تارنما از ایراداتی که در محتوا وجود داراست، باخبر می‌گردد و پیش از نشر آنها‌را برطرف می‌نماید. اینک پلاگین Yoast بهینه سازی premium بین وبمسترها و کارشناسان بهینه سازی رایج‌خیس میباشد. در‌پی به معرفی بیشتر این پلاگین میپردازیم.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 97 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 14:37

یکی کاربردی‌ترین و اثرگذار‌ترین قسمت‌های  آموزش سرچ کنسول سرچ کنسول coverage میباشد. این قسمت که در بخش index جای‌دارد. در‌صورتی‌که به منو seo کنسول خویش اعتنا فرمائید؛ مورد سوم منو با اسم coverage قابل مشاهده‌میباشد. درین قسمت به‌شکل جامع و بدون نقص ارورهای رایج و شیوه فعالیت با این ابزار را گزینه پژوهش قرار داده‌ایم.

Coverage در سرچ کنسول چیست؟
این ابزار بخشی میباشد که به شما داده ها مفیدی در مورد کیفیت ایندکس شدن صفحه های وب سایت می دهد. روی هم رفته در دو شرایط داده‌ها اکران داده می گردد.

1-   All known pages

2-   Sitemap

در شرایطی که شرایط اولیه را تعیین نمائید؛ داده‌های کلیه نقشه‌های درج‌گردیده در تارنما شما قابل مشاهده خواهد بود. در وضعیت دوم قابلیت گزینش نقشه خاصی در تارنما وجود داراست.

تحقیق آیتم‌های جان دار در coverage سرچ کنسول

درصورتی که بخواهید به آسانی هرچه تک تک از تجهیزات این قسمت در گوگل کنسول استعمال فرمایید؛ بایستی با کلمات و مورد‌ها شناخت بدون نقص داشته باشید. آشنایی این مورد‌ها یاری می‌نماید که کاربرد ابزار سهل وآسان‌خیس قابلیت و امکان‌پذیر گردد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 14:07

گزارش Removals  یکی تازه‌ترین ابزار‌های جان آموزش سرچ کنسول دار در سرچ کنسول میباشد که اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این ابزار در واقع ورژن به‌روزرسانی گردیده‌ای از ابزار Remove URLs Tool  میباشد. وبمسترهای دیرین به خیر و خوبی با این ابزار آشنا میباشند.

در حین عمل یک وب سایت، برخی اوقات وبمسترها تصمیم می گیرند، بخشی از تارنما را حذف نمایند. این نصیب که تا تا قبل از این در حاصل گوگل به اکران گذارده‌می‌شده است؛ دیگر با استانداردهای وبمستر سازگار وجود ندارد و وی تصمیم دارااست که‌این کاغذ را از ایندکس‌گذاری‌ها منزه نماید تا در بعدی دیگر در ورقه اکران حاصل اثری از این صفحه های نباشد.

 در همین راستا ابزار گزارش Removals  به امداد وبمستر‌ها می آید. به دنبال با ما یار و همدم باشید تا بیشتر با این ابزار سودمند آشنا گردید.

 Removals در سرچ کنسول

تحت عنوان یک وبمستر و تحت عنوان صاحب تارنما میتوانید با به کارگیری از سرچ کنسول صفحه ها موردنظر را از وبسایت خویش حذف نمائید. به‌دنبال طریق حذف کردن یک شیت را مشاهده می کنید:

ابزار Removal را در سرچ کنسول بیابید
در نصیب Please select a property  وب سایت خویش را تعیین فرمائید.
آن‌گاه روی دکمه خاکستری رنگ کلیک و نشانی کاغذ موردنظر را وارد نمائید و روی مورد Continue کلیک نمائید.
در انتها submit Request  را فشار دهید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 102 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:49

تیتر مال و توضیحات متای آن برای آموزش سرچ کنسول بهینه سازی فروشگاه آنلاین ما یحتاج می باشند و به عبارتی چیزهایی می‌باشند که در نتیجه ها جستجوی  گوگل اکران داده می‌شوند.  برای این دو نصیب می بایست دو مقصود اساسی داشته باشید:

ارائه ی متن باارزش به گوگل، با استعمال از درج واژه کلیدی اساسی و (در شکل قابلیت و امکان) لغات کلیدی مرتبط
ترغیب بازدیدکنندگانی که دکان شمارا در گوگل میبینند، به کلیک کردن
برای تحقق این هدف ها، منش های تحت را آزمون فرمائید:

تیتر شیت: به طبع کلمه و واژه کلیدی مهم خویش را در تیتر کاغذ مطرح نمائید. موردنیاز وجود ندارد مطلقا نام متاع شما دربرگیرنده واژه کلیدی باشد، با به کارگیری از واژه کلیدی اطلاعاتی را در تیتر برگه، به بازدیدکننده ارائه دهید.

توضیحات متا : همت فرمایید دست‌کم یک توشه واژه کلیدی مهم خویش و در شکل قابلیت و امکان لغات کلیدی مربوط به آن را در توضیحات متا درج نمایید. توضیحات متا همینطور جای قابل قبولی برای پررنگ کردن محرک هایی مانند تخفیف ها یا این که ارسال مجانی میباشد که می‌تواند عموم را به کلیک کردن روی فیض شما ترغیب نماید.

می‌توانید در نصیب meta box پلاگین Yoast بهینه سازی این مفاد راتنظیم نمایید:

گوگل مدام از این اطلاعات به کار گیری نمی نماید و در بعضا جستارها، عناوین و توضیحات متا را عوض می نماید. با این هم اکنون گشوده هم اصلی میباشد که تیتر و توضیحات منحصربه‌فرد به شخصی برای تمامی ی تولیدها گزینش کنیم.

5. اسلاگ URL را seo فرمائید
seo اسلاگ URL هم قسمت مهمی از seo برای گوگل میباشد. مانند بخش های قبلی عالی میباشد کلمه و واژه کلیدی مهم خویش را در اسلاگ URL به کار گیری فرمایید.

6. تصاویر تولیدات را seo فرمایید (تگ Alt و اسم پوشه ها)
دو شیوه برای سئو تصاویر وجود دارااست:

تگ Alt
اسم پوشه ها
تگ Alt در ایفا دو آیتم به شما امداد می نماید:

text alt اطلاعاتی را درباره تصاویر شما به گوگل میدهد که خویش سبب سئو کاغذ تان میشود و همینطور این شانس را به شما می‌دهد که تصویر فرآورده شما در نتیجه ها جستجوی تصویری گوگل، جايگاه بندی خواهد شد.
سبب ساز می‌شود خریدارانی که از “خواننده شیت” به کارگیری میکنند برگه شما‌را پیدا نمایند
برای قرار دادن تگ alt برای تصاویر خویش، به منوی تغییرات عکس رفته و آن را تغییر تحول دهید.

به خواسته بهینه سازی فروشگاه آنلاین خویش در شکل قابلیت، برای اسم های تصاویر خویش نیز از کلمه ها کلیدی به کارگیری فرمائید. به عنوان مثال به مکان “s122_v1_hd.jpg” از “green-sports-shoes.jpg” استعمال فرمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 15:36


فراگیری ساخت‌و‌ساز دسترسی در سرچ کنسول
در وبمستر مالک وبسایت باشد به‌تیتر Owner و در شرایطی‌که دسترسی به او داده‌گردیده باشد آموزش سرچ کنسول به‌تیتر User شناخته میگردد. هر مورد این نقش‌ها حقوق و دستمزد معین و توان‌های به‌محرمانه دارا‌هستند. صاحب و مالک پنل سرچ کنسول قابلیت و امکان دسترسی دادن به یوزرها را دارااست. همینطور در‌حالتی که ایجادکننده اکانت کاربری در سرچ کنسول بخواهد، این قابلیت و امکان را در چنگ داراست که دسترسی مشخصی را به مخاطب موردنظر اعطا نماید.

درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به‌طور بی نقص، ساخت‌و‌ساز دسترسی و حق‌وحقوق هر نقش را گستردن دهیم. درنهایت به‌تیتر مالک تارنما و وبمستر تصور صحیحی از دسترسی‌های سرچ کنسول خواهید داشت

مجوزها
هر نقشی در سرچ کنسول مجوزهای خاص خویش را داراست. آشنایی این مجوزها برای وبمستران و صاحبان حصول‌و‌شغل های اینترنتی ضروری میباشد.

صاحب و مالک یا این که Owner

صاحب سرچ کنسول دسترسی بی نقص جهت در اختیار گرفتن seo کنسول را دارااست. در فیض این شخص قابلیت اضافه کردن یا این که تمیز کردن بقیه یوزرها، تهیه کردن پیکربندی، مشاهده کلیه داده ها و به کار گیری از همگی ابزارها را داراست. روی هم رفته دو نوع Owner وجود دارااست؛ نوع نخستین Verified و نوع دوم Delegated میباشد.

هر دو تحت عنوان صاحب شناخته میگردند. یک وبسایت دست کم یک Verified Owner داراست و ممکن میباشد هیچ کاربری دیگری نداشته باشد.

قطعا بخون  16 چاره بهینه سازی که برای اعمال پروژه هام ازشون به کارگیری می کنم (آپ دیت 2020)
صاحب و مالک نخستین یا این که Verified Owner: فردی میباشد که اکانت کاربری خویش را تحت عنوان اولیه نفر برای وبسایت مدنظر ساخت نموده است و به همه تجهیزات سرچ کنسول دسترسی دارااست.

صاحب منصوب گردیده یا این که: Delegated فردی میباشد که بوسیله Verified Owner بدین سمت منصوب گردیده است. کاربری که‌این سمت را داراست، صرفا قابلیت و امکان حذف صاحب و مالک مهم را در سرچ کنسول نخواهد داشت.

مخاطب کل یا این که  :  Full User فردی میباشد که قابلیت مشاهده همگی داده‌ها و اعمال برخی از اقدامات را داراست.

استفاده کننده محصور یا این که: Restricted User شخصی میباشد که صرفا قابلیت و امکان مشاهده بعضا از داده ها را داراست.

در صورتی Verified Owner دیگر حضور نداشت چه کنیم؟
بعضی اوقات صاحب و مالک مهم سرچ کنسول تارنما خاصی، مجموعه را سوراخ می‌نماید یا این که فردی که صاحب و مالک مهم وجود ندارد؛ تارنما را برای اول توشه در سرچ کنسول تصویب کرده‌میباشد. درین حالت چه بایستی کرد؟

صاحب تازه قابلیت و امکان مشاهده لیست مالکان و یوزرها را داراست. در سود برای حذف یا این که تغییر تحول صاحب کافی میباشد تغییراتی بوسیله صاحب اساسی وب سایت صورت بپذیرد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 14:05


این فراگیری هر آنچه که بایستی درباره‌ی گوگل سرچ کنسول بدانید آموزش سرچ کنسول را در بر می‌گیرد. یک کدام از مهم ترین ابزارهای seo به‌حساب می‌آید. در حالتی که با بهینه سازی شناخت ندارید، درین مقاله به شما شغل با سرچ کنسول را یادگرفتن می‌دهیم. و درصورتی که هم در فعالیت seo حرفه‌ای می باشید، نکات توسعه یافته، تاکتیک ها و استراتژی های این ابزار را یاد خواهید گرفت. با به کار گیری از این موردها می‌توانید رده بالاتری در لیست حاصل گوگل بدست بیاورید. درین مقاله با نمونه های کاربردی، رفع خطاهای وبسایت و یادگرفتن بی نقص سرچ کنسول را بازرسی میکنید.

خلاصه اینکه در صورتی‌که میخواهید غایت به کارگیری را از گوگل سرچ کنسول نو ببرید، شیفته این نوشته‌ی علمی خواهید شد. این نوشته‌ی علمی بوسیله “برایان آئین” نخبه بهینه سازی و موسس تارنما Backlinko.com درج شده میباشد.

 

فهرست عنا وین  مخفی 
1) نصیب نخستین: کیفیت فعالیت با گوگل سرچ کنسول
1.1) # مرحله اولیه: چه‌گونه وب سایت خویش را به گوگل سرچ کنسول اضافه فرمائید
1.2) #مرحله دوم: دامنه ترجیحی (Preferred Domain) خویش را تعیین فرمایید
1.3) #مرحله سوم: مملکت مقصود خویش را معلوم نمایید
1.4) #مرحله چهارم: گوگل آنالیتیکس را به سرچ کنسول متصل فرمایید
1.5) #مرحله پنجم: مسائل امنیتی را تحقیق نمائید
1.6) # مرحله ششم: یک وب سایت مپ تصویب فرمایید
1.7) چه‌گونه به ورژن نو گوگل سرچ کنسول دسترسی پیدا کنیم؟
2) نصیب دوم: چه‌طور با به کارگیری از گوگل سرچ کنسول خطاهای وب سایت را برطرف کنیم؟
2.1) گزارش Index Coverage چیست؟
2.2) چه‌گونه با استعمال از گزارش Index Coverage اشتباهات را بیابیم
2.3) به چه شکل خطای “Soft 404” را رفع کنیم
2.4) بقیه خطاهای گوگل سرچ کنسول را چه طور رفع کنیم
2.5) هشدارها (Waings) را چه‌گونه در گزارش Index Coverage رفع کنیم؟
2.6) چه‌گونه از ابزار URL Removal در سرچ کنسول به کار گیری کنیم؟
2.7) نظارت گزارش “HTML Improvements”
3) نصیب سوم: به امداد گزارش Performance ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید
3.1) چه‌طور با استعمال از گزارش Performance، نرخ کلیک به اکران را بالا ببرید
3.2) گزارش Performance گوگل سرچ کنسول
3.3) کلیدواژه هایی که می‌توانید ترافیک بیشتری از آن‌ها بگیرید
3.4) چه طور با استعمال از گزارش Performance در سرچ کنسول، “Opportunity Keyword” ها را بیابیم
3.5) یافتن کلیدواژه های گرانبها با استعمال از گزارش Performance گوگل سرچ کنسول
3.6) نکته اولیه: وب سایت خویش را برای Opportunity Keywords هایی که از سرچ کنسول بدست آورده اید، سئو نمائید و در ازای برای صد ها عبارت زمانبر، اکران بگیرید
3.7) خب راز توفیق چیست؟
3.8) نکته دوم: رایج ترین سوالاتی که عموم در امر تیتر شما می‌پرسند را پیدا نمایید. بعد در محتوای خویش به آنها جواب دهید.
4) نصیب چهارم: خصوصیت های جذاب گوگل سرچ کنسول
4.1) با به کار گیری از ابزار تست داده ساختار یافته (Structured Data)، اسکیما یا این که شِما (schema) خویش را به شایسته ترین صورت انجام فرمایید
4.2) صفحه ها اساسی را با لینک و پیوند داخلی سئو فرمائید
4.3) نکته تخصصی: پست های اساسی را با لینک و پیوند های داخلی به صفحه های نیروگاهی، مالامال فرمایید
5) نصیب پنجم: نکات و استراتژی های توسعه یافته
5.1) احاطه بر داده های عددی کراول و دارایی کراول
5.2) چرا میزان دارایی کراول برای seo دارای اهمیت میباشد؟
5.3) غایت استعمال را از “Fetch As Google” ببرید
قسمت اولیه: کیفیت عمل با گوگل سرچ کنسول
درین نصیب فراگیری سرچ کنسول اینجانب به شما نشانه خواهم اعطا کرد که به چه شکل از سرچ کنسول (Google Search Conole) به کارگیری نمائید. در بالا خواهید آموخت که چه گونه تارنما خویش را به سرچ کنسول اضافه نمایید و آنگاه به سراغ پیکربندی وب سایت خوا هیم رفت.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 92 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:13

 

 

برای هر قسمت قابلیت و امکان export data به طور جداازهم مشخص آموزش سرچ کنسول و معلوم شد‌ه‌است. در سود به مراد به کارگیری از امکان گزارش گیری در google search console  بایستی روی آیکون مخصوصی که در هر قسمت قرار گرفته میباشد کلیک فرمائید. فراگیری قدم به قدم اکسپورت دیتا سرچ کنسول به گستردن تحت خواهد بود:

در بالا می بایست وارد گوگل سرچ کنسول خویش گردید.
یادگرفتن ورود به گوگل وبمستر تولز
آنگاه قسمت متبوع برای اخذ داده ها جزئی خیس را تعیین نمائید. فعلا برای نصیب Performance، بخش Coverage، نصیب Enhancement و در انتها زبانه Links قابلیت گزارش گیری در google search console آماده است.
فراگیری قسمت coverage سرچ کنسول نو گوگل
در قدم‌بعدی در قسمت آیتم نظرتان، بایستی روی آیکون exporrt data که در تصویر معین گردیده است کلیک فرمایید.

بعداز کلیک روی قسمت گزارش گیری سرچ کنسول گوگل با دو آیتم رو به رو خواهید شد:
Download CSV: درین نصیب میتوانید گزارش مرتبط با قسمت متبوع خویش را در یک پوشه اکسل دانلود کرده و در سیستم خویش ذخیره نمائید.
Google Sheets: در شکل گزینش این آیتم میتوانید جزئیات گزارش را به طور آنلاین در google.docs مشاهده فرمایید. اما در شکل تصمیم به دانلود data متبوع می‌توانید پس از مشاهده ورژن آنلاین، آن را دانلود فرمائید.

در لحاظ داشته باشید که گوگل سرچ کنسول از ورژن فارسی هواخواهی نمی نماید. به همین استدلال در شکل دانلود بدون واسطه ممکن میباشد پوشه متبوع خوانا نباشد. خوب میباشد برای دانلود فارغ از خلل گزارش گیری در google search console از روش google docs مبادرت کنید.
شیوه دانلود گزارش از سرچ کنسول گوگل
فرض میکنیم در مرحله 4 از توضیحات قبل مورد Google Sheets را گزینش کردید. به مراد دانلود فولدر اکسپورت دیتا خویش از google docs به ترتیب پایین پیش بروید:

در پوشه گشوده گردیده، روی زبانه File کلیک نمائید.

آن‌گاه از مورد های اکران داده گردیده بخش download را تعیین فرمائید.

در‌پی میتوانید هر کدام از وضعیت هایی که نمایش داده میشود را مبنی بر با نیاز خویش دانلود نمائید.
گزارش گیری Links سرچ کنسول گوگل
نکته ای که می بایست به آن اشاره نمود این میباشد که طرز اخذ گزارش نصیب Links یه خرده گوناگون میباشد. به خواسته export data مرتبط با قسمت Likns می بایست به نحوه پایین پیش بروید:

در سرچ کنسول نو روی مورد Links کلیک کنید.
در پی می بایست روی دکمه EXPORT EXTERNAL LINKS کلیک نمائید.

درین نصیب با دو مورد ذیل رو به رو میشوید:
Latest links: این قسمت مرتبط با لینک و پیوند های اخیر میباشد. درین لیست میتوانید مثال هایی از واپسین پیوند ها را اخذ فرمائید. با کلیک روی این نصیب همچون مثال های پیشین می‌توانید گزارش گیری در google search console را دانلود یا این که به طور آنلاین مشاهده فرمائید.
More sample links: خواسته از این نصیب ارائه قابلیت و امکان دانلود مثال های بیشتر میباشد. این آیتم نیز دقیقا به عبارتی لیست Lates links را اکران می‌دهد. البته تفاوتی که وجود داراست این میباشد که تاریخ در آن مشخص و معلوم نشده میباشد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 13:28


به طبع برای شما هم اتفاق افتاده که با رسیدگی بک پیوند های وبسایت آموزش سرچ کنسول از تعداد بالای بک پیوند هایی که از وب سایت های تماما بی رابطه با زمینه وب سایت شما بدست آمده اند، تعجب نموده اید. اکثری از این بک لینک و پیوند ها SPAM SCORE بالایی نیز دارا هستند و ممکن میباشد در بعدی موجب بالا رفتن اسپم اسکور شما نیز شوند.

در صورتی‌که گرایش دارید، ورژن PDF نوشته‌علمی را دانلود نمائید.

همانگونه که در نوشته ی علمی ای مستقل توضیح دادیم یکی‌از ۲۷ فاکتور اسپم اسکور ، بک پیوند های زیاد و غیرطبیعی شما از وبسایت های با شغل اسپم سیرتکامل (اسپم اسکور بالا) میباشد، پس بعضی وقتها حذف کردن بک پیوند های مخرب یکی حق تقدم های کاری شما خواهد بود.

ولی وظیفه تشخیص بک پیوند های مخرب بر عهده الگوریتم پنگوئن گوگل میباشد. پنگوئن به آسانی چنین تارنما ها که بک لینک و پیوند های بی جهت و بی ارتباطی را به وب سایت های دیگر می‌دهند تشخیص میدهد و ارزشی برای آنان قائل نمیشود، چه منفی چه مثبت. پس چرا بایستی به پندار حذف چنین بک پیوند ها باشیم؟
زمانی تعداد این بک لینک و پیوند ها بسیار بالا می رود، ممکن میباشد سبب به بالا رفتن اسپم اسکور وب سایت شما خواهد شد و این رخداد نیز سبب ساز به پایین آمدن چگونگی بک لینک و پیوند هایی که شما به وب سایت های دیگر می دهید گردد. هم اینگونه، خریداران بک لینک و پیوند و رپورتاژ مدام پیش از خرید، اسپم اسکور تارنما ها را ارزیابی می نمایند. پس در صورتی‌که قصد فروش بک لینک و پیوند در وب سایت دارید، اسپم اسکور بالا می‌تواند اثر متعددی بر کاهش مشتریان بالقوه شما داشته باشد.

به هر حالا، شما مدام میتوانید با بدست آوردن بک لینک و پیوند های کیفیت بالا، تاثیرات مخرب بک لینک و پیوند های بی چگونگی را خنثی فرمائید و برای این مراد دو رویه پیش روی شماست:
۱. خرید رپورتاژ اطلاع رسانی
۲. خرید بک پیوند باکیفیت

با این وجود در‌صورتی‌که بک پیوند های مخرب، توانسته تاثیراتی بر منزلت شما و سبب به افت مرتبه وب سایت شما گردیده باشد، وقت آن میباشد که برای حذف کردن یا این که Disavow کردن آنان تصمیم بگیرید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 197 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 14:40


برای رفع خطاها امنیتی تارنما با سرچ کنسول گوگل می بایست فرایند آموزش سرچ کنسول مختلفی را طی فرمایید که قصد داریم در‌این نوشته‌ی‌علمی به آن ها بپردازیم. ابزار سرچ کنسول گوگل در واقعیت یک چاقوی کلیه‌کاره برای اشخاصی میباشد که در حوزه seo شغل دارا هستند. این ابزار به مدیران وب سایت‌ها قابلیت و امکان پیش‌بینی سعی وبسایتشان را میدهد. همینطور سرنخ‌هایی را در ناحیههای متعدد ارائه می دهد که صاحبان تارنما از روش آن‌ میتوانند تارنما خودشان را بهبود ببخشند.

مثلا این تجهیزات تشخیص ایرادات امنیتی میباشد. این قابلیت و امکان در سال 2019 به‌این ابزار توانمند اضافه شد. برای مثال مواقعی که آیتم رسیدگی قرار میگیرد مهندسی اجتماعی، تزریق بدافزار و … میباشد. شما بدون چاره نیستید دائما این خصوصیت را فعال فرمایید بلکه این خصوصیت هر فرصت که یک اختلال امنیتی را مشاهده نماید به شما هشدار می دهد. درپی این نوشته‌علمی بیشتر به طریق رفع ایرادات امنیتی تارنما با سرچ کنسول گوگل خوا‌هیم پرداخت پس با ما یار و همدم باشید.

سرچ کنسول گوگل به چه شکل اشتباهات امنیتی را تشخیص میدهد؟
مسائل امنیتی وب سایت اثر بسیار متعددی را در سئوی سایت شما دارااست. به نحوی که منابع آلوده و کثیف به بدافزار و در معرض خطر با یک برچسب معلوم میشود و هنگام ورود مخاطب به اینگونه وب سایت‌هایی هشدار داده میشود. حتی درصورتی که استفاده کننده با پی بردن این مورد وارد سایت شما گردد ترافیک ارگانیگ تارنما شما مبتلا خلل گردیده‌است پس عالی میباشد هر چه زودتر اشتباهات امنیتی سایت خودتان را برطرف نمائید.


در صورتی الگوریتم‌های Google اخلاق و رفتار مخرب را مشخص و معلوم نمایند، ورقه «نمای کلی» در کنسول جستجوی Google یک بنر هشدار برای شما ارسال می‌نماید که آرم می دهد یک‌سری ایراد امنیتی شناسایی گردیده‌است. زمانی که روی دکمه “گشودن گزارش” در کنار هشدار کلیک نمایید، خدمت تفکیک این اشتباهات را مبتنی بر گروه‌بندی، تاریخ کشف کردن آن‌ها، URL های ذیل اثر قرار گرفته و سفارش‌هایی برای استیناف به موقعیت اکران می دهد.

شما هیچ وقت این هشدارها را از دست نخواهید اعطا کرد حتی درصورتی که به کنسول جستجوی خویش مراجعه نکنید. Google اعلان‌های مربوطه را به نشانی نشانی اینترنتی تصویب گردیده در اکانت مدیریت سایت شما ارسال می‌نماید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 13:59


در صورتیکه بازاریاب یا این که وبمستر می باشید یا این که به هر طریقی مسئولیت آموزش سرچ کنسول پرورش و ارتقاء ترافیک اینترنت‌سایتی را بر عهده دارید، به کار گیری از سرچ کنسول گوگل (وبمستر تولز) برای شما یک لزوم مسلم میباشد که هیچ تردیدی در التفات آن نیست. یکی‌از امکان‌های بسیار کاربردی این ابزار، گزارش Index Coverage آن میباشد. این قابلیت و امکان (که از روش منوی سمت راست کنسول کاوش قابل دسترسی میباشد) فهرستی از کلیه صفحاتی که گوگل برای مرور و ایندکس کردن آنها سعی کرده را به همپا مشکلات و خطاها احتمالی که در‌این مسیر با آنها مواجه شد‌ه‌است را به شما نشانه میدهد.
در شرایطی که زیاد اهل حرفه نباشید، بعضی یا این که اکثری از این ایرادات برایتان غریبه به لحاظ خواهد رسید. با استیناف این مقاله با خطاهای سرچ کنسول گوگل و اقدامات ما یحتاج برای تصحیح و رفع آنان آشنا خواهید شد.
 
گزارش Index Coverage
با مراجعه به اینترنت‌تارنما کنسول کاوش از روش این پیوند به‌طور پیش‌فرض وارد نصیب Overview خواهید شد. برای مشاهده و پژوهش اشتباهات می بایست از روش منوی جانبی کنسول کاوش، تیتر Coverage را تعیین فرمائید. هم اکنون در سمت راست، گزارش موقعیت ایندکس شدن صفحه های سایتتان را مشاهده می کنید. درواقع، اینجا به عبارتی‌جایی میباشد که میتوانید در آن همگی ایرادات عمدتاً فنی که احتمالاً بازدارنده دستیابی جايگاه‌های عالی در حاصل کاوش می گردند را ببینید. نصیب بالای این گزارش به صورت نمودار اکران داده می‌گردد. در بالای نمودار چهار مستطیل خرد جای دارد که به‌طور پیش‌فرض، او‌لین به رنگ قرمز رنگ میباشد. درواقع، رنگی بودن هرمورد از این مستطیل‌ها در معنای فعال بودنش و اکران گزارش نموداری آن در نمودار ستونی زیرش میباشد. 

 
چهار مستطیلی که درین نصیب مشاهده می کنید به ترتیب عبارت‌اند از: 
• Error (اشتباه): این‌ها صفحاتی می باشند که به جهت وجود ایراد یا این که مشکلاتی ایندکس نشده‌اند.
• Valid with waings (دارای اعتبار با هشدار): این‌ها صفحاتی میباشند که اگرچه ایندکس گردیده‌اند، البته خلل یا این که زمینه‌ای در آن ها شناسایی گردیده که گوگل نسبت به صدق تشخیص خویش یا این که عمدی یا این که غیرعمدی بودن ایراد سابق الذکر اعتقادوباور ندارد.
• Valid (دارای اعتبار): این صفحه ها مشکلی ندارند و لذا با توفیق ایندکس گردیده‌اند.
• Excluded (مستثنا گردیده): این‌ها صفحاتی می‌باشند که ظاهراً خودتان آن ها را از ایندکس شدن مستثنا کرده‌اید. به طور طبیعیً این صفحه های در حاصل کاوش ظواهر نخواهند شد.
با کلیک بر روی هر یک از این مستطیل‌ها نمودار مرتبط با آن فعال می گردد؛ به‌علاوه، در نصیب زیر نیز صفحه های مربوط به آن به‌شکل موضوعی فهرست می‌گردد.  
 

 
به دنبال به عنوان کردن و تفصیل هرکدام از مشکلات و هشدارهای سرچ کنسول گوگل به یاور آنچه که برای رفع و رجوع و برگشت آنان بایستی جاری ساختن بدهید خوا‌هیم پرداخت. این راهنما بر مبنای ورقه ها قانونی گوگل (اینجا) تدوین شده و یک قسمت منقطع با تیتر «توضیحات گوگل» برای هر غلط یا این که هشدار در لحاظ گرفته گردیده که برگرفته از ورقه ها و پند‌های ذکر شده میباشد. 
در ضمنً بعداز دستیابی اعتقادوباور از حل خلل با به کار گیری از پروسه درنظرگرفته شده در سرچ کنسول گوگل میتوانید حل و فصل آن را به اگاهی گوگل برسانید. این فرآیند را نیز در انتهای این مقاله بیان کرده‌ایم.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 14:07


۵ نکته کلیدی Crawl Stats در سرچ کنسول گوگل
در شرایطی که اخیرا تحت عنوان یک کارشناس seo آغاز به عمل آموزش سرچ کنسول کرده باشید، Crawl stats یک ابزار کارکشته برای شما میباشد.  بی‌شک غرض از پژوهش حالت خزش برای سئوکار‌ها با صرفه‌سازی  crawl budget (میزان دارایی خزش) سایت هاست.

درین نوشته‌ی‌علمی مداقه این گزارش، شیوه دسترسی و به کار گیری از آن را آیتم رسیدگی قرار میدهیم.

درین نوشته ی علمی با مطالب پایین آشنا می شوید:
اینترنت‌وبسایت شما چه‌طور Crawl میگردد؟
گوگل مدام و تخت گاز یک ورقه جدید منتشر گردیده را ایندکس نمی‌نماید و گاها ممکن میباشد ایندکس شدن آن شیت هفته‌ها ارتفاع بکشد. این زمینه از دید seo بسیار عنایت دارااست به دلیل آن که ممکن میباشد شما بلافاصله نیاز به ایندکس شدن ورقه‌های اصلی اینترنت‌تارنما داشته باشید. در اینجا میزان دارایی خزش یا این که Crawl budget مداقه خویش را نماد می دهد.

گزارش Crawl stats سرچ کنسول گوگل به شما نماد دهد که خزنده‌های گوگل، روزمره یک سری کاغذ از تارنما شمارا بازدید می‌نماید. با امداد این ابزار، میتوانید ناهنجاری‌هایی را پیدا نمائید که منجر ساخت‌و‌ساز اشتباهات بهینه سازی در اینترنت‌تارنما‌تان گردیده‌اند.

۵ نکته کلیدی برای تحقیق Crawl stats یک تارنما
برای دسترسی به نقل از Crawl stats، وارد اکانت سرچ کنسول گوگل گردید و بهSettings > Crawl stats  بروید. در اینجا تک تک قسمت‌هایی که می‎توانید در گزارش Crawl stats پژوهش فرمائید، وجود دارااست:

هاست
فکر کنید که یک فروشگاه آنلاین به نشانی shop.website.com و یک بلاگ به نشانی blog.website.com دارید. با به کارگیری از گزارشCrawl stats  می‎توانید به راحتی حالت خزش یا این که Crawl stats مرتبط با پایین دامنه‌های اینترنت‌وبسایت خویش را ببینید.

شرایط HTTP
یک کدام از دیگر از مورد ها به کار گیری از گزارش Crawl stats، نظارت کدهای وضعیتURL های کرال گردیده‌است. دلیلش این میباشد که شما نمیخواهید ربات های گوگل، منابعی را برای کرال کردن صفحاتی صرف نمایند که HTTP 200 صحت ندارند. این شغل باعث به هدر رفتن میزان دارایی خزش یا این که Crawl budget شما میگردد.

برای مشاهده تفکیک ظریف URLهای کرال گردیده برای هر کد شرایط، به Settings > Crawl Stats > Crawl requests breakdown بروید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 14:07


فکر کنید که سرچ کنسول گوگل را گشوده می کنید و متوجه می شوید، آموزش سرچ کنسول ترافیکی که از سمت گوگل به صورت ارگانیک به وب سایت شما می‌آمده ، فرآیند منفی را پیش گرفته میباشد. چه بایستی کرد؟ کاهش ترافیک ارگانیک تارنما به دلایل مختلفی ممکن میباشد رخداد بیفتد که بخش اعظمی از آنها‌را می‌اقتدار به موقعیت معمولی بازگرداند. گه گاه هم احتمال دارااست بدیهی نباشد که چه اتفاقی برای وبسایت شما افتاده میباشد.

درین مقاله از بلاگ تریبون برخی از دلایلی که ممکن میباشد سبب ساز کاهش ترافیک تارنما شوند را نظارت میکنیم و به شما فراگیری خوا هیم اعطا کرد که چه گونه با به کار گیری از گزارش‌های سرچ کنسول و ابزاری مثل گوگل ترندز برای حل خطاها اتفاق افتاده مبادرت فرمائید. پس مسلما تا پایان با ما یاور باشید.

در‌این نوشته ی علمی با مطالب پایین آشنا می شوید:
دلایل منفی شدن نمودار ترافیک ارگانیک
برای اینکه عالی متوجه گردید که موردها تاثیرگذار چه طور روی ترافیک وبسایت شما اثر میگذارند، آنها‌را به طور نموداری به اکران در آوردیم.

 

5 استدلال مهم برای کاهش ترافیک وبسایت وجود دارااست که عبارتند از:

اشتباهات فنی:
ایرادات و خطاهای فنی که سبب ساز می شوند گوگل نتواند روند ایندکس، crawling و بقیه اقدامات موردنیاز که برای مهیا کردن ورقه نیاز میباشد را اعمال دهد، درین تیم قرار میگیرند. از جمله گاهی وب سایت کلا از دسترس بیرون میشود و یوزرها نمی‌توانند تارنما را ببینند. همین مسئله سبب می شود که از تارنما بیرون شوند و در سود نمودار ترافیک وب سایت منفی میشود.

اشتباهات امنیتی:
چنانچه وبسایت شما زیر اثر تهدید ها امنیتی قرار بگیرد، گوگل ممکن میباشد به یوزرها پیش از ورود به وبسایت شما، هشدار دهد که وارد نشوند. این هشدار در کاهش ترافیک وبسایت تاثیرگذار میباشد و یوزرها را از ورود به وبسایت شما پشیمان می‌‌نماید.

اقدامات دستی (manual actions):
درصورتی که تارنما شما با آیین نامه‌های گوگل هم خوانی نداشته باشند، بعضا از صفحه های یا این که حتی تمام وبسایت شما ممکن میباشد از روش یک مبادرت دستی از نتیجه ها جستجوی گوگل حذف شوند.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:37


یادگرفتن سرچ کنسول گوگل یکی‌از سرویس ها رایگانی میباشد که آموزش سرچ کنسول به وسیله کمپانی سئوکار ارائه می گردد. احتمالا شما هم تحت عنوان یک وبمستر جدید وارد بارها اصطلاح سرچ کنسول گوگل را شنیده باشید. همان طور که می‌دانید هر وب سایت با مقصود وصال به لینک و پیوند اولیه حاصل گوگل در بهینه سازی فعال‌ساز‌ی می‌شود. از طرفی نیز می‌دانید که هر اینترنت سایتی مجال متعددی را می بایست چهت نیل به پیوند یک گوگل صرف نماید. در‌این هنگام سرچ کنسول گوگل با گزارشاتی که به شما خواهد بخشید مسیر درست را چهت نیل به هدفتان مشخص و معلوم خواهد کرد.

در یادگرفتن سرچ کنسول گوگل قصد داریم به طور به طور کامل جامع، شغل با سرچ کنسول گوگل را به شما فراگیری دهیم، مطمئن باشید در‌صورتی‌که که تا اخرین نصیب از این فراگیری هم پا ما باشید ، جواب همه سوالهای خویش را اخذ خواهید کرد که خواهید توانست seo وبسایت خویش را ارتقا دهید.

یادگرفتن سرچ کنسول گوگل در 7 بخش منتشر گردیده تا به طور گروه بندی گردیده خوب و جامع تر به شما ارائه گردد. در نصیب تحت پیوند اتصال به هر بخش از یادگرفتن برای شما قرار گرفته میباشد. پیش از اینکه فراگیری سرچ کنسول گوگل را آغاز نمائید ما یحتاج میباشد یک سری نکته را به خیال و خاطر داشته باشید:

در‌این فراگیری سرچ کنسول قصد داریم به شیوه فعالیت با سرچ کنسول گوگل بپردازیم در شرایطی‌که که هنوز تارنما خویش را در سرچ کنسول تصویب نکرده اید ، آغاز ورقه فراگیری اتصال وب سایت به گوگل سرچ کنسول را استیناف نمائید.
یکی قابلیت و امکان های جذاب سرچ کنسول گوگل قابلیت و امکان اتصال آن به نرم افزار هاست. یعنی شما می‌توانید از این ابزار برای نرم افزار خویش نیز به کارگیری نمایید.
سرچ کنسول گوگل شایسته ترین ابزار برای تحلیل وب سایت شما از حیث seo میباشد ، با این هم اکنون نمی توانید از این ابزار انتظار داشته باشید داده های یک مخاطب را به طور ظریف به شما فراگیری دهد. برای اینکه سایتتان را از نگاه بازدید های روزمره و یوزرها چک نمائید ، موردنیاز میباشد از ابزار آجل گوگل یعنی گوگل آنالیتیکس استعمال نمائید.
به خیال و خاطر داشته باشید اتصال سرچ کنسول گوگل به وبسایت اولی ترین و مهم‌ترین قدمی میباشد که می بایست برای سئو وب سایت بردارید. به این ترتیب فراگیری سرچ کنسول گوگل را دور از شوخی بگیرید و تا انتهای نوشته ی علمی یاروهمدم ما باشید.
در ورژن پیشین سرچ کنسول شاهد ابزاری به اسم گوگل وبمستر تولز بودیم که امروزه گوگل سرچ کنسول تحت عنوان به عبارتی وبمستر تولز شناخته میشود.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 13:33


شیوه تصویب اینترنت‌وب سایت در ابزار google search console
سوای فوت وقت میرویم سراغ فعالیت با گوگل سرچ کنسول عزیز! در مرحله نخستین آموزش سرچ کنسول بایستی اینترنت‌وبسایت خویش را درین ابزار تصویب نمائید. برای اجرا این عمل کافیست آغاز به اینترنت‌وب سایت سرچ کنسول رجوع نمایید.


درین کاغذ روی دکمه‌ی start now کلیک فرمایید.
از شما مراد می‌گردد در حساب جیمیل خویش وارد گردید. اعتنا نمائید که ایمیلی که با آن وارد میشوید تحت عنوان پست الکترونیک ادمین و مدیریت سرچ کنسول شناخته میشود.

پس از لاگین در اکانت گوگل خویش، وارد برگه‌ی تصویب وبسایت می‌شویم. در‌این نصیب دو طرز برای نام نویسی وبسایت وجود داراست که هرمورد را پژوهش می کنیم:


طرز URL Prefix : درین طرز بایستی هر پیشوند از دامنه یکبار غیر وابسته تصویب خواهد شد.
شیوه Domain : درین طریق با تصویب دامنه سوای پیشوند همگی‌ی پایین دامنه‌ها و پیشوند‌ها قابل رصد می باشند.
برای فهم و شعور عالی مسئله برای هر قسمت توضیحات بیشتر و فرآیند فعالیت را ذکر کرده‌ایم.


شیوه اولیه – تصویب وب سایت در سرچ کنسول با URL Prefix
درین طرز بایستی هر پیشوند وبسایت که می خواهید درین ابزار تصویب گردد را وارد نمائید. از جمله ادمین وبسایت با نشانی‌های ذیل در دسترس قرار می گیرد:

https://adminesite.com
https://adminesite.com
https://www.adminesite.com
http://www.adminesite.com
در‌این نحوه بایستی هر کدام از این پیشوند‌ها به طور غیر وابسته در‌این ابزار تصویب شوند. مثلا در حالتی که شما پیشوند http را تصویب نمایید به آمارهای این نشانی دسترسی مییابید.

اعتنا: برای خودداری از خطاهایی مثل محتوای تکراری، بایستی کل پیشوند‌ها بر روی نشانی مهم ریدایرکت شوند. از جمله در ادمین تارنما بایستی هر ۳ پیشوند بالابر روی پیشوند مهم یعنی https://adminesite.com  ریدایرکت ۳۰۱ شوند.
در صورتی ریدایرکت‌ها را اجرا دادید کافیست نشانی مهم را در‌این نصیب وارد نمائید و روی continue کلیک فرمائید.

در‌پی چندین شیوه احراز نام و نشان به شما معرفی می‌نماید. بایستی به یاری یکی این طرز‌ها ثابت فرمائید که شما صاحب این اینترنت‌وب سایت می باشید. این طرز‌ها تفاوت چندانی باهم ندارند کافی میباشد یکی‌از آن‌ها را تعیین فرمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 211 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 15:59

در گوگل از امر related: your domain name.com به کارگیری نمائید. آموزش سرچ کنسول گوگل همه وب سایت هایی را که در حوضه کار شما قرار دارا هستند را برایتان لیست خواهد کرد.

شما می توانید از این لیست برای تولید پیوند استعمال فرمائید.

وبسایت خویش را به مزرعه پیوند تبدیل نکنید
هنگامیکه سایتی به تارنما دیگری پیوند می‌دهد به آن وبسایت اعتباری جابجایی خواهد اعطا کرد. این اعتبار میتواند برای تارنما مبدا و مقصد موءثر باشد. هرچه تعداد لینک و پیوند های خروجی یک برگه بیشتر باشد این اعتبار در میان تارنما های بیشتری تقسیم میگردد. بدین ترتیب تولید تعداد متعددی پیوند به تارنما های دیگر باعث به کاهش اعتبار هرکدام از این لینک و پیوند ها شود. عدد مشخصی برای تعداد لینک و پیوند به وبسایت های دیگر نیست. اما کارشناسان seo پیشنهاد می کنند که بیشتراز 10 لینک و پیوند از یک ورقه به دیگر تارنما ها ندهید.

به وب سایت هایی که از آنان لینک و پیوند اخذ نموده اید لینک و پیوند ندهید
گوگل با تبادل بک پیوند مخالف میباشد و آن را روش ای برای فریب خویش میداند. لذا بایستی از این شغل به شدت اجتناب کرد. به حافظه داشته باشید که دادن بک لینک و پیوند با واسطه نیز به وسیله گوگل ممانعت گردیده است. یعنی آنکه شما در یک وب لاگ به وبسایت مد لحاظ پیوند می دهید و آن وبسایت هم در ازای به شما پیوند میدهد. گوگل براحتی رابطه میان این وبسایت ها را قادر است بیابد.

به چه شکل میتوان با لینک و پیوند دادن به وب سایت های دیگر به اخذ لینک و پیوند برای وب سایت خویش یاری کرد؟
شما میتوانید به پست نویسندگان غیروابسته در وب سایت ها پیوند دهید و از آنان بخواهید که از سایت دیگری به وبسایت و نوشته‌علمی شما پیوند بدهند.

نکته: برای تولید پیوند به وبسایت های دیگر استراتژی های مختلفی به وسیله بهینه سازی کاران مطرح گفته شده میباشد. سفارش ما به کار گیری از لینک و پیوند به تارنما ها بعنوان رفرنس و منبع میباشد. گاهی این رفرنس میتواند برای تحقیق بیشتر خواننده متن شما باشد و گاهی شما متن تارنما اساسی را بابیان خویش و یا این که با ترجمه به لهجه خویش ارائه داده اید.

ایتم محتوا در نظارت لیست seo
محتوای نسخه برداری
چگونگی محتوا
محتوای نسخه برداری یا این که محتوای تکراری
از معایب محتوای تکراری برای seo بسیار گفته ایم. ولی آیا میشود بطور ناخواسته محتوای تکراری ساخت فرمایید. مسلماً آری. یکی‌از دلایلی که seo در ظواهر بی آلایش و در فعالیت بسیار بغرنج میباشد. همین مسائل میباشد. مخاطب ظاهراً محتوای تکراری ساخت و ساز نکرده البته موتور کاوش محتوای یکسانی را با یک سری نشانی متفاوت ایندکس نموده است و از دید گوگل وب سایت دارنده محتوای تکراری میباشد.

برای  پرهیز از ساخت خلل در صورتی‌که گوگل محتوای صفحاتی از وب سایت را با نشانی های متفاوت ایندکس می نماید. بایستی با یاری فولدر  Robots.txt بازدارنده ایندکس شدن این صفحه ها و منابع گردید. چنانچه هم شیت ای در وب سایت خویش دارید که ناچارید در آن محتوای تکراری درج نمایید کافیست که با امداد متا تگ Robots از ایندکس شدن آن خودداری نمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 13:13

تمامی ما درباره درز داده ها از رخ بوک آموزش سرچ کنسول بوسیله یک برنامه فرد ثالث third parties  شنیده ایم. مسائل این چنینی منجر می‌گردد که تمامی صاحبان وبسایت به اندیشه بیافتند که فضای اینترنت فضایی میباشد وابسته به آنان میباشد و نگهبانی از امنیت آن وظیفه ای میباشد که عدم ایفا آن باعث به ضررهای دنیوی هنگفتی برای کلیه میشود. شاید در پیشین یوزرها گوگل به امنیت وبسایت شما توجهی نداشتند اما امروزه مشاجره های متعددی بر راز امنیت اینترنت و قابل انعطاف افزارهای زیر اینترنت بر راز گویش ها میباشد. مطلقاً تمامی شما با دعوا های پیرامون امنیت در اپ پیام رسان سروش آشنا میباشید. البته نکته ای که در‌این نوشته‌علمی به آن خوا هیم پرداخت مداقه خویش گوگل برای گفت و گو امنیت میباشد. این قضیه که ترازو امن بودن وب سایت شما یک کدام از ارکان اساسی جايگاه گیری وب سایت شما در گوگل میباشد. نکته ای وجود ندارد که بتوان نادیده گرفت. امروزه عامل ها امنیتی وبسایت جزئی از استاندارد های تعامل داده ها در اینترنت محسوب می گردد.

در سال 2014 در کنفرانس هر ساله گوگل Pierre Far اظهار داشت که HTTPS در سرتاسر اینترنت پیشرفت پیدا نموده است و هر ارتباطی در وب بایستی به طور پیشفرض امن باشد. پروتکل Https استانداردی برای امنیت در دوسوی درگاه داده ها می باشدکه به امنیت جابجایی داده ها در وبسایت ها می انجامد.

استاندارد دوسویه برای امنیت داده ها در معنای آن میباشد که هم هنگام ارسال داده به سرور و هم هنگام اخذ داده از سرور اطلاعات کد گذاری میگردند. گونه های گوناگون SSL با بها های متفاوت صرفا در طرز این کد بندی داده ها با یک دیگر تفاوت دارا هستند. هنگام نرم‌افزار نویسی با ASP یا این که PHP یا این که حتی هنگام نرم افزار نویسی برای تلفن همراه های اندروید شما میتوانید با سود گیری از یک واسط برای اتصال به خزانه امنیت برنامه زیر اینترنت خویش را فراتر ببرید. این قضیه در برنامه هایی که منبع آن در دست استفاده کننده میباشد التفات بالایی دارااست.

نکته: پیاده سازی پروتکل های امنیتی زیر اینترنت به افزایش دکان های آنلاین خواهد انجامید و این دستور منجر می گردد که روز آپ دیت بیزنس های بیشتری به عرضه کالاهای خویش به طور آنلاین رو بیاورند. نقش حمایت از امنیت داده ها یوزرها در توسعه هر چه بیشتر اینگونه مغازه هایی انکار ناپذیر میباشد.

سوالی که مطرح میباشد این میباشد که آیا جابجایی وب سایت به HTTPS حقیقتاً با ارزش میباشد؟ HTTPS مخارج اضافه ای بر دوش مالکان سایتها قرار میدهد به این ترتیب بایستی ادله موجه ی برای تایید این هزینه وجود داشته باشد. برای جواب به‌این پرسش به جواب گوگل درباره دلایل جابجایی تارنما به HTTPS برگشت کرده ایم:

اصول HTTP در مقابل HTTPS
HTTP- Hypertext Transfer Protocol و HTTPS (Secure HyperText Transfer Protocol) هر دو یک ساختار دارا‌هستند که به شما اذن می‌دهد داده ها را در وب به اکران بگذارید و اخذ نمایید، این رخداد معمولاً از روش یک ورقه اینترنت صورت میدهد. HTTPS برای اعمال وظایف HTTP به همدم یک لایه اضافه امنیتی به اسم Secure Sockets Layer یا این که SSL میباشد که اطلاعات را بصورت امن منتقل می نماید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 16:34


گوگل سرچ کنسول
سرچ کنسول ابزاری میباشد که با استعمال از آن گزارش همت وب سایت آموزش سرچ کنسول را در موتور جستجوی گوگل، خطاهایی که درگوگل صورت می دهد و گزارشی از ورودی تارنما را اخذ میکنیم. این ابزار قادر به یک سئوکار آرم میدهد چه مشکلاتی در تارنما وجود دارااست، چه صفحاتی از وب سایت ایندکس گردیده است، معیار کلیک‌های دریافتی و جايگاه اینترنت‌وبسایت ما در حاصل گوگل چه گونه بوده میباشد. با استعمال از این ابزار قادر خواهیم بود صفحه های تارنما، لینک و پیوند‌های تازه و لینک و پیوند‌های شکسته را به گوگل سرچ کنسول معرفی کنیم.


فراگیری گوگل سرچ کنسول
تمرکز اساسی ابزار گوگل سرچ کنسول بر روی صفحه ها وبسایت می باشد و داده ها اثرگذار و مختلفی را در مورد صفحه های وب سایت گزارش می دهد. براین اساس شیوه فعالیت با گوگل سرچ کنسول برای وبمسترها و سئوکاران، در گفت و گو ارزیابی و آنالیز وب سایت بسیار اساسی و موثر میباشد.

فراگیری گوگل سرچ کنسول
در تارنما گوگل سرچ کنسول شما با تجهیزات بسیار اثرگذار و قابل قبولی برای پیشرفت در عملکرد وبسایت خویش در نتیجه ها گوگل روبرو می شوید. به این ترتیب تحقیق این تجهیزات به شما امداد می‌نماید نقاط قوت خویش را بیابید و درنتیجه با برطرف کردن ضعف‌ها و قوت بخشیدن به نکات مثبت، در با صرفه‌سازی و حصول جايگاه بالا در حاصل گوگل چیره گردید. درپی به فراگیری تصویری شیوه عمل با گوگل سرچ کنسول میپردازیم.

فراگیری تصویب وبسایت در کنسول سرچ گوگل
برای تصویب وبسایت در گوگل سرچ کنسول بایستی چند روند را طی فرمایید. که در اینجا به یادگرفتن تصویری آن میپردازیم.

در مرحله‌ی اولیه وارد اکانت گوگل خویش گردید و آن گاه در مرورگر خویش پیوند https://search.google.com/search-console/about را وارد فرمایید. بعد از آن با برگه‌ی تحت مواجه میشوید. روی دکمه Start Now کلیک فرمایید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 13:43


ترافیک به دست آمده از seo چگونگی بالایی خواهد داشت. آموزش سرچ کنسول ایجاد محتوا متناسب با مراد یوزرها و استخراج ترافیک از این طرز میتواند با احتمال بیشتری سبب ساز به تبدیل یوزرها به مشتری خواهد شد.

seo از حیث گوگل نیز اساسی میباشد، چرا‌که به آن امداد می نماید تا نتیجه ها بهتری در جستجوهای یوزرها به اکران گذارد. سوای وجود بهینه سازی و الگوریتم های بغرنج، گوگل ناچار خواهد بود که سایت هایی را به صورت رندوم به یوزرها اکران دهد و سود این شغل مطمئنا از حیث یوزرها رضایت قسمت نخواهد بود.

بهینه سازی کارکشته به غرض گذاری و جذب مخاطبین متعددی میباشد. ضمن این با آغاز seo می‌توانید به بررسی استراتژی های خویش با استعمال از پلتفرم هایی مانند گوگل آنالیتیکس بپردازید. بهینه سازی در کنار شیوه های بازاریابی سنتی، می‌تواند نصیب اینترنتی تجارت شما‌را وارد مرحله جدیدی نماید و از این نحوه برگشت سرمایه بالایی برای شما به همدم داشته باشد.

به همین استدلال میباشد که بایست به بهینه سازی خیر تحت عنوان یک هزینه، بلکه تحت عنوان یک سپرده گذاری نگاه کرد، با افزایش دائمی تارنما، رجوع و برگشت سرمایه بسیار بالایی در انتظارتان خواهد بود. به عبارت دیگر seo موجب ارتقاء فروش شما، سوای تحمل ریسک متعددی میشود و حاصل به دست آمده از آن تا سالها قابل مشاهده میباشد.

چرا صاحبین وبسایت ها از بهینه سازی استعمال می نمایند؟
seo به شما در ارتقا مشتریان یاری می نماید. تارنما شما واسط میان شما و مشتریانتان میباشد و این تارنما هر چه قدر که بهتر باشد، فارغ از چشم شدن کوشش نخواهد داشت. اینجاست که پای seo به بین میاید.

با استعمال از seo تارنما شما به کارمند مثال شما تبدیل می گردد که موجب ارتقا فروش حتی‌د‌ر روزهای تعطیل شما می شود. بهینه سازی موجب چشم شدن سایت شما به واسطه حضور در سکو های بالا گردد. همینطور seo در ارتقاء اعتبار شما بسیار مفید میباشد.

همینطور کاربرانی که صفحه های سایت شما‌را مشاهده می نمایند، عشق مند به اشتراک گذاری آن با بقیه دوستان و همیاران خویش میشوند. در شرایطی‌که صفحه ها وبسایت شما در ابتدا نتیجه ها کاوش قرار گیرند، تارنما شما از حیث یوزرها، منبع گزینه اعتمادی تلقی گردد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 102 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 14:00


سرچ کنسول گوگل چیست؟
سرچ کنسول وب یک خدمت بدون پول می باشد که به وسیله گوگل ارائه آموزش سرچ کنسول می گردد و به شما امداد می نماید، حضور وب سایت خویش را در حاصل جستجوی گوگل رسیدگی، نگهداری و عیب یابی نمائید.

به این ترتیب به کارگیری از سرچ کنسول برای رسیدگی و بالا بردن بازدید آن و همینطور عیب یابی و برطرف کردن عیب های احتمالی می‌تواند بسیار موءثر واقع گردد. با این تعریف و تمجید مختصر به راحتی قادر خواهیم بود بدین دانایی برسیم که سرچ کنسول می‌تواند تاثیرات شگفت انگیزی بر روی تارنما شما گذارد و نباید از آن غافل گردید.

بعد از به کار گیری از سرچ کنسول در شکل بروز هرگونه حادثه غیرمعمول در تارنما خویش، پست الکترونیک اخذ خواهید کرد. رویدادهای غیرمعمول مشتمل بر نشان هایی از هک شدن سایت شما یا این که مشکلاتی که گوگل هنگام خزیدن یا این که نمایه سازی وبسایت شما به وجود می‌آورد، می‌باشد.
در صورتی سرچ کنسول متوجه گردد تارنما شما هر مورد از راهبرد های چگونگی جستجوی گوگل را نقض می نماید به شما نشانی اینترنتی زده شود.

هر از تعدادی هنگامی یک توشه به موقعیت کنسول کاوش نگاهی بیندازید؛ کاغذ موقعیت معمولی ترین منش برای رسیدگی سریع تندرست در وب سایت شما میباشد.

اعتقاد نتیجه ها نمایید که ارتقاء خطایی برای وب سایت خویش ندارید.

همینطور رسیدگی نمائید که هیچ تعداد غیرمعمولی در تعداد کلیک خویش ندارید. دقت داشته باشید که ریتم هفتگی فرو رفتن در پایان هفته یا این که افت یا این که نقط ی اوج به دست آوردن در تعطیلات طبیعی میباشد.

برای مشاهده نتیجه ها جسجوی گوگل هیچ نیازی به نام نویسی در گوگل وجود ندارد. سرچ کنسول شمارا کمک خواهد اعطا کرد تا فهم و شعور بالاتری از وب سایت خویش داشته باشید و در رفع مشکل ها و بهبود وب سایت خویش موءثر واقع گردید. برای داشتن یک وبسایت با بازدید بالا به کارگیری از سرچ کنسول را فراموش نکنید.

سرچ کنسول میتواند امداد بسیار متعددی به دعوا seo وب سایت شما نماید.

به چه شکل می بایست از سرچ کنسول به کارگیری کنیم؟
در مرحله ابتدایی شما می بایست پذیرش فرمائید که گوگل می‌تواند به تارنما شما دسترسی داشته باشد و خطاها آن را برطرف نماید. اذن برسی و رفع اشتباهات وبسایت به گوگل یکی‌از ابتدایی ترین اقدامات برای به کار گیری از سرچ کنسول می‌باشد.

در مرحله آجل ما یحتاج میباشد که شما ایرادات نمایه سازی را برطرف فرمایید و به فهرست بندی محتواهای نو و یا این که آپ تو دیت گردیده بپردازید. بدین نکته اعتنا کنید که برطرف نکردن نمایه سازی و یا این که عدم فهرست بندی محتواهای نو و آپ دیت گردیده قادر است در تلاش درست سرچ کنسول مشکل ساخت و ساز نماید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 15:56


التفات با صرفه‌سازی موتور جست‌وجو (seo) را نمی‌قدرت اصلا انکار کرد.

مجموعاَ، ۶۸٪ از تک تک تجارب آنلاین با یک موتور جست‌وجو آغاز میشود، و آموزش سرچ کنسول جست‌وجوهای ارگانیک استدلال ۵۳٫۳٪ از تمام ترافیک اینترنت‌وب سایت‌ها می‌باشند.

گوگل گزارش میدهد که ترافیک بهینه سازی ۱۰ موازی بیش‌خیس از رسانه‌های اجتماعی و ۵ موازی بیش‌خیس از PPC (تبلیغات کلیکی) میباشد.

ولی این‌جا مشکلی وجود داراست – گوگل به‌طور بدون نقص پرده را کنار نمی‌زند تا تک‌تک کارداران الگوریتم‌های درجه‌بندی خویش را آشکار نماید، و متخصصان بهینه سازی خودشان به‌تنهایی می بایست پیش بینی زدن علمی را خاطر بگیرند.

و از طرف دیگر، عواملی که ما درباره‌ی آن ها داده ها داریم هم به‌طور مداوم در هم اکنون تغییر‌و تحول می‌باشند، چون گوگل مرتباً به‌روزرسانی‌هایی را برای بهبود جست‌وجوهای یوزرها جاری ساختن میدهد.

بدین ترتیب، به چه شکل می توانید مطمئن گردید که محتوای شما در گوگل جايگاه‌ی نیکی داراست و در کاغذ‌ی اولیه نتیجه ها جست‌وجو (SERP) قرار میگیرد؟

جواب – با وارد کردن نسخه برداری رایتینگ بهینه سازی به استراتژی محتوای خویش.

درین راهنمای جامع‌، بایدها و نبایدهای اسکن رایتینگ seo و فرآیند‌ی قدم‌به‌قدم باصرفه‌سازی محتوای خویش برای الگوریتم‌های جست‌وجوی در هم اکنون پیش‌رفت گوگل را یاد خواهید گرفت.

seo نسخه برداری رایتینگ چیست؟
بهینه سازی (بهینه سازی) عبارت میباشد از کار با صرفه‌سازی یک اینترنت‌تارنما به‌خواسته دست‌یابی به جايگاه‌های بالا در نتیجه ها موتورهای جست‌وجو، به‌ویژه گوگل.

نسخه برداری رایتینگ بهینه سازی یک مقصود شبیه را دنبال می‌نماید، البته بر روی روند ایجاد محتوا تمرکز داراست تا مطمئن گردد که برای گوگل و یوزرها معمولی آن که در‌پی داده ها می باشند، محتوایی با حداکثر قیمت و خوانایی را ارائه میدهد.

تمرکز مهم گوگل در هر بدور به‌روزرسانی الگوریتم‌ها مدام این بوده میباشد که یوزرها در جست‌وجوهای خویش به حاصل مرتبط‌تری دست پیدا نمایند.

این خبر خیر و خوبی برای تولیدکنندگان محتواست، چون در صورتیکه تمرکز شما بر ساخت‌و‌ساز شایسته ترین اینترنت‌تارنما ممکن برای مخاطبان‌تان باشد، وبسایت خویش را همین هم اکنون هم برای سکو‌بندی بالا در گوگل با صرفه‌سازی کرده‌اید. با این وجود، روند مازاد بیش‌تری برای به حداکثر رساندن این سکو‌بندی‌ها وجود داراست.

نسخه برداری رایتینگ seo در معنای ساخت و ساز محتوایی‌ست که:

گوگل می تواند آن را بفهمد و فهرست‌بندی نماید.
جواب‌ها یا این که داده ها تماماً مرتبطی را برای جست‌وجوی لغت ها کلیدی ارائه دهد.
خواننده‌ها آن را آن‌قدر جالب و درگیرکننده بیابند که برای قرائت و اشتراک‌گذاری آن مبادرت نمایند.
به سیرتکامل‌ای سازمان‌دهی شد‌ه‌است که هم بازدیدکنندگان و هم موتورهای جست‌وجو به‌راحتی بتوانند آن را بخوانند.
لغات و لغت ها کلیدی که یوزرها در گوگل جست‌وجو می‌نمایند را به‌صحت مقصود قرار می دهد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 15:28